Jag är trött!

Jag fattar inte varför jag måste vakna mitt i natten för att sen inte kunna somna om på flera timmar. :( Ändå är jag vaken 6.30 och pigg.. Va fan ska jag göra uppe då??

Igår var jag och handlade lite till T, hon behövde en ny höst jacka så det blev en hon hade tittat ut några dagar innan. Bäst hon får det hon vill ha. :)
Sen satt jag och kikade på nätet och funderade, jag tänkte t om matematiska tankar! Och kom fram till att jag skulle kunna få en alldeles ny bilbarnstol till KC för 500:- så jag åkte till barnens hus, mycket riktigt jag fick den för 500.
Är jätte nöjd, det var en sån jag vill ha med bas som är bara att klicka i. T sa att den var alldeles prickig och fin!


När eftermiddagen kom hämtade jag T på dagis sen åkte vi och hämtade P på jobbet. Efter det åkte vi vidare till Kungens Kurva och blev ruinerade på hundmaten.. Va dyrt det är!
Väl hemma igen så testade vi hur stolen satt i bilen, kröp upp i soffan och såg lite på tv.

Idag är det Torsdag och T ska till pappa, men först ska vi åka och hälsa på kusinerna för lite lek, har vi tur blir det fika också! MUMS..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0