Spa-kväll

T och jag har tagit ett vaaarmt bad, filat tassarna och nu sitter vi med insmorda tassar i plastpåsar! Ni anar inte va mjuka dem blir efter det, Iofs behöver inte T ha påsar men hon vill vara som mamma.
I morgon ska vi måla både händer och tassar.

Snart är klockan 20 och det är dags att lägga T, sen ska jag peta i mig en chokladboll och mysa med kärleken i soffan!
Undra om det är någon bra film ikväll?





Uppdate: Det blev flera chokladbollar och "Ryktet går" Som jag sett flera gånger.. får nog bli sängen och ligga där en stund tills bebis lugnar ner sig. Han har för vana att vakna runt 22 varje kväll, nu sparkar han sjukt hårt!                        


Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0