Fotografering och discodaggarna!

God morgon!


En frulle och lite Nick Jr på morgonen är aldrig fel!
Nu är det åter till vardagen, T ska tillbaka till dagis idag och jag ska ta min middagslur så fort jag kommer tillbaka därifrån, känns som någon slagit mig i skallen.

                                               Jag vill ha såna söta tofflor!

Fotografering på dagis idag, EFTER LUNCH!! hur kan man ha det efter dom blir som skitigast?? Får skicka med en extra tröja om hon känner för att byta.

Vi såg precis recension på en film som vi absolut ska se! Discodaggarna, ett gäng daggmaskar som dansar och sjunger. :)
Jag har inte så höga krav på film, enda jag vill är att den är så pass skoj att jag inte somnar! :)

Nu ska vi leta upp kläder!
Tjingeling..


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi vill också se den!

2009-09-10 @ 21:38:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0