Inte tvätta håret varje dag?!

Hur gör man egentligen för att inte tycka sig vara det äckligaste som finns om man inte tvättar håret varje dag??
Jag grejar inte att visa mig ute om jag inte tvättat håret så nu när jag är hemma med T i några dagar så ska jag passa på att försöka låta bli.... DET ÄR SVÅRT!!
Jag vet att man inte ska göra det varje dag för hårets bästa, man ska å andra sidan inte bleka eller färga heller.
Förresten, jag fnular på ny färg, vad tycks?? Är 3.54 jag vill ha!




Apropå  julgran!
Är inte 3000 spänn för en tandjävel man inte behöver rena rånet?? Dom får den t om av mig, ändå ska JAG betala för det. PTSSSS! Av mig får ni varken pengar eller tand!


Kommentarer
Postat av: Frida&Palle

3.54 skulle bli skitsnygg på dej, gjorde du det?

kramis

2009-09-24 @ 09:55:47
URL: http://palleochfrida.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0