Ännu en vecka..

...Som bara försvinner, ännu en vecka närmare pensionen, inskolning,och att S växer ur strl 74. Jag kommer att bli ruinerad på denna pojke, han växer ur sina kläder på nolltid. Ingen som råkar ha en laddning 74 kläder över i en gömma?
Va inte många dagar sedan strl 56 va stort ju :) Mitt lilla <3
Han blev förresten 6 månader i söndags, stora killen! och än en gång så går tiden på tok för fort.

Torsdag är min absoluta favorit dag apropå snabba veckor, då är jag heeelt ensam dagtid, eller ja S är ju hemma men han sover nån timme där mitt över dagen.
Även om jag bara är hemma och städar så är det ändå min tid. Visst hade det vart mysigt att ha P hemma en helg någon gång också men man vänjer sig.. Är å andra sidan ingen som gnäller när jag och T ska se på Talang och körslaget :)


Nu sitter jag och letar febrilt efter gummistövlar till J, hon har tydligen bara ett par som är 3 nr för små stackarn.
Men det ska vi ordna i morgon... om jag hittar några som faller mig på läppen. Annars tas tips emot på vart man kan hitta fina såna till en tjej på 3½ år.

Efter det ska jag ta tag i matlagningen, idag står jag i valet och kvalet Pasta med skinksås eller våfflor? T vill ha båda delarna men så avancerat behöver det inte bli på en torsdag.


Kommentarer
Postat av: Jessica

Men du, hojta till om du behöver kläder till ungarna!

Jag har liksom lite att ta av här borta ;)

Lillkillen kan få sej en hel garderob om så önskas, och gummistövlar och klänningar o annat jox till 3åringen finns också =D

Tyvär kan jag ju inte göra något åt T, för hon och S växer ju i samma storlek hela tiden=D

Men som sagt, hojta till! Kom och rensa! =)

2010-04-30 @ 00:07:39
URL: http://jessapessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0