Dålig uppdatering och slut på glädje..

... det lilla som fanns är borta..
Jag glider runt på ett bananskal  och bara finns, finner mig i allt och gnäller sällan på mitt liv.
Men nu har det runnit över, jag är inte nöjd alls.. har världens finaste barn  som jag är evigt tacksam för, tak över huvudet och mål men jag har ingen glädje.
Har flyttat för andras skull, sliter som en idiot vecka ut och vecka in för andras skull.. får så dåligt samvete om jag inte hjälper till med allt jag blir ombedd att göra,säger inte nej för jag vill inte göra andra ledsen. Men egentligen orkar/ vill jag ingenting..


Nu vill jag ha hem mitt stora lilla hjärta från sjukhuset så se till att bli bra nu mammas prinsessa.. Älskar dig!      




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0