Inte bara grabben som ruinerar mig...

Har två små damer med hög standard på saker, idag skulle dom absolut ha gummistövlar för 750:- paret. Glöm och dröm! Dom fick välja mellan att vara utan eller få. Slutade med att vi gick till "ägget" (skopunkten) Och mammsen bestämde prisklas! :)

 


Bjussar på lite fler söta bilder också.. såklart är det på mina små skatter..

     







Nu kör bonden ut massa bajs på åkrarna som ligger precis runt hela vårt hus.. mumma! Tacka vet jag landet och alla flugor som kommer att hälsa på senare under sommaren.
Nu täcks åkrarna av de där äckliga vita fåglarna som skriker så illa..

Vad bjuder kvällen på då tro?
Kanske en sallad till mig och tjejerna ville ha Pizza, sen är det ju självklart talang. Jag har också hyrt en film som jag ska mysa med alldeles själv senare när de små sover... lovley!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0