Never again..

I hope! Jag hoppas så innerligt att tentan idag gick bra,jag lyckades få ner några sidor om paralellskolesystemet, hoppas och ber till gudarna att det duger för nu vill jag inte göra om den.
Nu har jag satt mig och börjat läsa till min uppgift i mångfald... Jag behöver få till en bra frågeställning bara. Vad vill jag ta reda på?? Just idag vet jag inte..

Kvällen bjuder nog på lite läsning till sen en dusch och sängen, min förkylning vill verkligen inte ge sig och jag ska ut på en ridtur och förhoppningsvis släppa lite av funderingarna jag går och gnager på..
Så gärna dagens väder i morgon också, om det är okej att beställa? :)

Ser ut som jag slipper.. eller slipper och slipper åka till stockholm till helgen, Jag hade gärna åkt dit om inte det hade kostat en förmögenhet. Det får vänta till efter jul. Hoppas att "det" finns kvar..
Hittade en bild på mig och fina L som togs för något år sedan.. jag saknar henne och allt skoj vi hade! <3





En varm kopp med choklad och mys under filten nu sen ett dyk ner i lopplådan.. Vakna frisk och kry i morgon!

Tjipp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0