Tjusigt!

Nu har bloggen blivit fin serrö.. Tack snälla snälla Mitha, utan dig hade jag kräkts på alla dessa koder och bokstäver som inte säger mig ett smack! <3

Ikväll är det dags för idol och fredagsmys.. det började bra med en Jäger/Redbull till matlagningen. Jag älskar fredagar!
Vem tror ni vinner ikväll då? Tipset är ju Jay, vinner han inte gråter jag och ratar svenska folket. Gråter väl av lycka om han vinner iofs men jag ratar iaf inte svenska folket då. :)

I morgon är det tenta, fick bra förra gången men lite för lite om varför allt va som det va. Det skiter väl jag i iofs men det ska tydligen vara något man ska kunna. :)


Kommentarer
Postat av: Virrpannan

=) gött du blev nöjd, vill du ha anna bakgrund så säg till bara så byter jag den!



ja jag måste försöka läsa lite sen.har läst 2 ggr tror jag på papperet bara hahaha



men vi tar det imöra vid 13...;-)



drick en grogg för mig med hörru=)

2010-12-10 @ 17:25:05
URL: http://www.virrpanna.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0