Uppgiften är klar..

...förhoppningsvis, om inte min kära studiekamrat har några invändningar. Vilket jag hoppas att hon inte har för jag är tlöööött nu!

Snart dags för bingen och sen ett härligt besök hos frissan i morgon. :) Tar med mig boken för lite tentaplugg medan jag ändå bara sitter där. Sen är det stockholm som gäller, ska dit och meka diskmaskin, lämna T hos sin pappa.. undra om jag hinner med att säga hej till nära och kära också?  Troligtvis inte, tidsoptimist är jag och det är nog inget undantag i morgon.. Ska ju hem också.

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Virrpannan

ja men fiiiiifaaaaan det blev ju dretbra!!!!=)=)=)



thanks! skicka in den nu=)



Lycka till idag, vi hörs säkert på tele sen



<3

2010-12-03 @ 07:15:17
URL: http://www.virrpanna.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0