250 000 kr extra på snöröjning i sthlm?

Vägen utanför där jag bor ingår uppenbarligen inte i de 250 000Kr... inte heller i de pengar som fanns innan.
Det är helt otroligt men mamma fixar! Jag ringde Nacka kommun och sa at den vägen glöms bort varje eviga gång.
Är guds lycka att inte T eller något annat barn går på vägen bilarna börjar glida längst upp i backen och stannar inte förrän dom är längst ner.
Stockholm i ett nötskal...
Nu är det bara två dagar kvar!!! Sen är vi Karlsta´bor på riktigt :) Förhoppningsvis med bra snöröjning..



Nog med gnäll nu.
Vi ska ge oss ut och handla lite glass sen, jag och S som vi ska ta med oss till dagis. Det är T ´s sista dag idag så hon ska bjuda på glass och ge fröknarna en blomma. Hon har fått bestämma hur hela dagen ska vara så det började med utelek ( varför vill hon aldrig vara ute hemma?) sen ska dom ha disco med ostkrokar och popcorn. Skoj för barnen när fröknarna gör något extra för de små.
Hon drog på sig partyoutfiten i morse och va faktiskt på vädigt glatt humör.. När vi kom fram berättade fröken att en av småkillarna grät vid samlingen, han vill inte att T ska sluta.. Nusse! ^^

Istället för att sitta här och glo på livräddarna i australien kanske jag ska packa de sista småsakerna? Eller så gör jag det efter helt enkelt.. :) Är rätt smutt att sitta en snöig förmiddag och se på badande män..

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0