Jagar kakor...

...är precis vad T gör. Jag kan nog ha världens största sugar junkie.
Hon vet så väl att det är inga kakor inget godis ingen glass på veckorna, ändå försöker hon varje dag varje vecka.. suck!


Fin godisskål, kanske ska införskaffas?
Kommer från Mique.

Antar att det tillhör men nu är det hopplöst, så fort hon inte får som hon vill tar hon till gråten och klarar inte av att prata ordentligt, orden ska liksom gnällas fram med ett härligt resultat, Jag lyssnar inte! Då blir hon ännu surare såklart.
Måtte inte S bli lika i humöret, han kan ju få ärva sin fars humör som liten.

Har hittat lite tapeter och annat godis som ska beställas till nya lyan. På med målarbrallorna igen! Har en riktlinje som måste följas, det ska vara tidstypiskt för sent 1700-tal tidigt 1800-tal. Har hittat några som är sjukt snygga men de går på 2.500 spänn rullen.
Känns som det får bli en annan gång... kanske när man inte är mammaledig.

Ska mecka ihop lite middag nu, Köttfärssås och Spagetti står på menyn, va riktigt länge sedan vi åt det.
Jag förstår bara inte varför den rätten smakar olika varje eviga gång?


Att styla bloggen ligger ute på entreprenad också så kanske får jag till den som jag vill ha det utan att slå sönder något?
Känner du att du skulle kunna fixa till den snyggt, säg gärna till :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0