"Jaha.. kommer polisen?!"

Jag undrar vad han drömde nu..?

Jag lyckades precis skrämma livet ur kärleken.. Han snarkar något så vansinnigt.
T kom upp och frågade varför han inte kan vara tyst (det är två stängda dörrar mellan dem), bra fråga förresten.. Varför kan han inte vara tyst? :)
Hur som helst, jag gick in och bad honom vända på sig så han inte väcker henne igen. Sätter mig lagomt i soffan för att se klart mitt program.
Då drar han igång igen.. tar med mig ficklampan och lyckas lysa honom rätt i ansiktet (inte med flit), väser: MEN vänd dig då!! Då får jag svaret "jaha...kommer polisen?! Sen kastar han sig på sidan och drar täcket över huvudet..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0