Min farliga kamphund...



Har dragit pulkan idag, det gick kanonbra.. även med lite vikt i. Hon tyckte det va märkligt i början men sen kom hon på att det var skoj.  
Kollar runt lite på andra selar, den hon har passar inget vidare och SJÄLVKLART hittade jag en rosa! :O Sån måste hon ju ha, i morgon ska vi mäta och beställa, kanske en liten brodyr på?


Kvällen har varit produktiv, Jag lyckades ordna upp så P packade massa grejer med mig.. hinner han inte sätta sig ner så går det galant! :)
Men avloppet fick jag rensa själv... uäck! T.o.m T kom in och vände med kväljningar..

Nu ligger alla och kinesar, jag ska göra dem sällskap alldeles snart.



Tjingeling!


Varför har jag ett ! i slutet av mina inlägg? Märkligt..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0