Skall Vi Danse?

Idag har P & T bakat frukost bröd, eller dom håller på fortfarande..
Sen är det promenad som gäller, är skönt väder ute idag så vi ska passa på att glutta efter en backe att åka lite pulka eller sjärtlapp i.
S tar middagsluren i vanlig ordning och jag läser aftonbladet, kan inte sluta förundras över hur stor debatt det kan bli över vad Let´s Dance deltagarna säger och gör?
Jag gillar att titta, speciellt på Mathias. :D



Sen funderade jag över en sak i natt när jag inte kunde sova...
Undra vad det är med människor och i synnerhet barn som gör att vi direkt säger "Det var inte jag"? Är det någon som har gjort något så är i allafall inte jag interesserad av vem som INTE gjort det.
Att barn säger det kan jag ha förståelse för, dom har inte samma koll som äldre.
Men när det kommer till en 20-30 årig människa så ska det väl ändå någonstns nått fram.. Eller?


Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0