Träningsvärk i skinkorna!

Vägen blev plogad... till följd kom meterhöga snövallar vid parkeringen och gångvägen ut. Jag har bemödat mig med att skotta vid gångvägen men inte parkeringen. Är trots allt inte bara jag som bor i det här huset, vill dom fram med bilen frå dom skotta!

Jag lyckas med att bli mer och mer virrig för varje dag.. det sägs att korsord ska träna hjärnan, får nog börja med det när jag sitter ensam på kvällarna och dricker kaffe ur ett glas ;P




Idag har jag en hel del att göra.. sådär att jag inte vet vart jag ska börja, därför sitter jag här nu och ser på tv :D

*Tvätta
*Hänga tvätt
*Packa två lådor i köket
*Packa och städa av badrummet
*Tvätta mer
*Bana väg för P & L som ska bära ut sofforna ikväll
*Plocka iordning allt smått och lägga i kartong
*Köpa bröd och pålägg

*Åker förmodligen på skottning innan dagen e slut!

Helst av allt ska allt detta göras medan S sover i 1 timme..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0