Äntligen en fungerande dator...

..bitvis åtminstone. Stänger man av den är det 50/50 om man får igång den igen men sålänge den är igång så går den som en klocka!
Nu är det VFU för min del.. är faktiskt riktigt skoj, trevlig personal och massa skoj att göra med barnen.

Sitter och väntar på att klockan ska bli 10 så jag kan skutta iväg till skolsköterskan med T, första gången och gissa om det är pirrigt!! För henne då, inte för mig. Själv ska jag till VC och se om dom har några plåster till mig, har börjat lossna och jag fick inte med mig några från sjukhuset i helgen.

Tjingeling!


Kommentarer
Postat av: 4-barnsmorsan

wooohooo en uppdatering! Det gillas!!!



Läser inlägget nedan och jaaaa nu har det gått 5 veckor sen din kompis fick barn;-) Fast ja det har ju fan inte vart tillfälle att ses. Men vi får kolla på det antingen nån helg här eller te påska=)



Hoppas det går bra hos skolsköterskan med T!



KRAAAAAAAAAAAM <3

2011-04-05 @ 09:49:35
URL: http://www.himmelohelvete.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0