2 L vatten om dagen

är bra för magen... typ.
Någon gång måste jag ju börja ta det där på allvar för det minskar ju faktiskt suget efter både cola och choklaaaad det där vattnet. Jag va duktig ett tag i höstas, lyckades t om hålla mig ifrån cola jätte länge sen vet jag inte vad som hände, det var säkert julen.
Idag gör jag ett nytt försök, vatten ska drickas hela dagen! Jag har ännu inte ont i huvudet som jag får alla andra dagar så jaa.. vatten e väl bra då!

Idag har jag hunnit med universitetet som innebar en kaotisk redovisning men vi fick inte bara ris så något lyckades vi med.
Knölade i mig lunch med bästa P och sen hem för lite mer plugg, har quiz i morgon så det är bara att ladda. En paus från det tog jag tydligen när jag började plocka leksaker, vips så hade jag börjat städa! Jag gör alla saker samtidigt och tycker att jag inte får någonting gjort. :)

fb 10 min (helt i onödan eftersom det ändå inte händer ngt)
14 min quiz plugg
fb 3 min (kommer på mig själv med att sitta där igen)
5 min tillbaka till quizen
Hör Cris Brown på tv (detta är ett ögonblick då ALLT ska släppas och man SKA titta på detta dans under, vilken kropp!) 3 min
Hittar leksaker på golvet och börjar plocka, skulle uppskatta tiden till runt 2 min.
Kommer på att det KAN hänt något på fb så jag måste kolla snabbt. ( Blir sittande i 5 min)
Kommer inte ihåg vad jag gjorde innan så jag startar en brasa
Måste kolla in någon blogg
Å nu är det bra låt på tv:n igen så jag måste rusa..!


Stressar t om när jag inte har något jag måste göra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0