Biter mig i tungan..

Nu har jag lovat både mig själv och P att jag ska bita mig i tungan lite extra länge denna gång. *biter jävligt hårt* Jag ska inte bli förbannad direkt och skälla men det reslulterar i att jag går och retar upp mig så in i fåglarna på en enda liten eller två människor. *djupa andetag*
Visst måste det vara bättre att skälla till än att gå och sura? Att säga vad man tycker istället för att tiga..
                                                                  

Vi tar några djupa till och siktar in oss på en mysig fredag tillsammans med alla barnen och se fram emot det nya huset, långt långt bort.
Enda felet med det är att man inte kan ta med grannarna, Gillar min granne S ja.
Just ja, inte nämnt det kanske men vi blir med hus snart, eller senare åtminstone. Massa rum och ett hus alldeles för oss själva som vi kan pyssla med som vi vill. Me like that!

Så, fina tankar och tacos nu så ska nog denna kväll ordna upp sig också,det gäller bara att hitta sin "Gladpunkt"! En svätt cola och en chokladbit hjälper nog till också för att bibehålla stämningen.      
                                                          

Kommentarer
Postat av: Virrpannan♡

Vem är du arg på??



Ser fram emot er flytt och grillparty te sommaren hehehe



pöss

2011-02-11 @ 18:30:06
URL: http://www.virrpanna.com
Postat av: Anonym

Det är en "vän" jag är less på. Men ska ge det ett försök med att hålla tyst, funkar inte det så kör jag Theresé Style igen :)

2011-02-11 @ 20:50:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0