RFR! Redo För Rally..

Man kanske skulle ta sig en sväng ut i skogen och glo på rally. Jag menar.. man har ju ändå mössan. Jag tjänade ihop till den idag när jag hjälpte en herre som hade fel på bilen, han hade precis köpt den till sig själv eftersom han skulle på just rally men jag ville inte ta emot pengar för hjälpen så då fick det bli en mössa.


Vansinnigt dålig är jag på att skriva också, händer liksom inget, hinner inget heller. Å sjuk är jag hela tiden på det.. grattis till mig! :)

Nu sova, i morgon Vatten Lab, ska bli skoj!
Tjipp Tjipp


Kommentarer
Postat av: Virrpannan♡

MÄH jag vill också ha en sån mössa jöööööööö!! och jag vill ut i skogen o kolla rally också!! DAMN!



Ja fan ta upp denna blogginga nu så jag får läsa lite om ditt liv. du kan ju alltid skriva om va mkt ägg hönera har värpt eller nåt hahahha



KRAMAR <3



PS ja du kan få boka grabben om du vill....jag menar då bokar jag din dotter så har vi allt på det klara sen hehe

2011-02-11 @ 07:27:14
URL: http://www.virrpanna.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0