Stora dagar..

Har haft några fantastiska dagar med ett steg till i färdriktningen, träffat människor som är supertrevliga, dessutom lärt mig lite nytt.
Har hänt massor detta år som jag så gärna hade velat berätta för farmor,idag var en sån dag. Jag pratade med pappa i telefonen, när jag hade lagt på så slog jag farmor och farfars nummer för att ringa och berätta för dom med och än en gång så kom den där "numret har ingen abonent" signalen fram, det är inte första gången jag gör det heller. Jag ringer för att berätta något roligt och vips så blir det en tvärvändning.
Nu finns det ju självklart andra jag kan dela min glädje med men det kommer aldrig bli som med dom..
Jag saknar er farmor och farfar! 

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0